Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi : Parinvaihto/kolmaspyörä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

irfa

LähetäLähetetty: La Jou 08, 2012 8:20 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hi,

Its a wonderful site buddy and nice post as well. I really love the info mentioned there and want to get benefited of the whole stuff. Thanks for all... have a nice day:)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

kim32

LähetäLähetetty: To Tam 03, 2013 10:27 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hei kaikille! Rolling Eyes
olen jo kohta kolmekympinen mies ja ainut naisen kanssa ollut jo koulun ajoilta. ongelmana on se että mulla ei ollut kokemuksia muista naisista, mutta naisellani on ollut aikamoista määrän miestä menneenä aikoina ennen minua. mutta se ei ollut ongelmaa minulle, sillä rakastan häntä ja haluan olla hänen kanssa eikä hänen menneisyys ennen minua kuulu mitenkään minulle.

on ollut viime aikoina herännyt hirveesti kiinnostusta kokeilla muita naisia. käymme läpi tarpeestamme ja on tullut siihen tulokseen että häntä ei enää haluta kokeilla muita miehiä kun on saanut tarpeekseen jo menneelta ajoilta ja yksin minä riittäisi hänelle. sovimme että minä saan hakee itselleni ulkopuolinen seuran/seurat/parit. en tiedä miten ja mistä heitä seuralaisia hakee kun ei ikinä ennen ole hakenut mistään netinkaltaiselta sivustoilta. jos teillä on vinkkejä niin help please!

ps. lonely4u.32@gmail.co saatte yhteyttä minuun.. ulkonäköni on ihan jees, mutta urheilullinen Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

Villi-Ira

LähetäLähetetty: Ke Huh 17, 2013 4:17 pm    Viestin aihe: Paribileitä 2013 Vastaa lainaamalla viestiä

TERVETULOA MUKAAN !

Swingerbileet 2013:
19.1 (tähän iltaan myös kutsutut miehet)
23.2 Toogabileet
16.3 Avoin teema
20.4Itämainen
25.5 Gang bang (tähän iltaan myös kutsutut miehet)
15.6 Bikini-ilta
31.8 Avoin teema
21.9 Synttärit
26.10 Halloween (tähän iltaan myös kutsutut miehet)
23.11 Avoin teema
7.12 Pikkujoulu
bileet@wildclub.fi

Sekä kinkybileitä niistä kiinnostuneille 2013:
2.3
11.5
6.7
beyourselfbile@gmail.co

Yksityisellä kutsuvieras Wildclubilla voitte seurata esityksiä, esiintyä halutessanne itsekin, tanssia, saunoa, nauttia porekylvystä, jutella mielenkiintoisten ihmisten kanssa... ja tutustua kullekin sopivalla tavalla uusiin samanhenkisiin ihmisiin.

Voit tulla parina tai yksinäisenä naisena. Yksinäisenä miehenä vain tutun parin seurassa. Meillä on ollut illoissamme nyt 1-3 hyvin käyttäytyvää herrasmiestä varamiehinä. Heidät voi pyytää halutessaan mukaan (mikäli varamiehen paikka kiinnostaa, ollaan yhteydessä) Muutaman kerran vuodessa myös suurempi joukko hyvin käyttäytyviä miehiä on tervetullut naisten kutsumana mukaan.

Täällä city lehden artikkeli 8/2011 illastamme:
link.city.fi/artikkeli/%20de+Campin+isku%20+seksikemuihin/3845/?nosm=1

Panoraamakuvat Kirkkonummi:
http://bit.ly/nAkVLY

Illan teemat eivät rajoita illan kulkua, meno on aina eroottista ja ilta on teidän. Otamme vastaan toiveita onnistuneiden iltojen suhteen. Wildclub sijaitsee Kirkkonummi-Espoo tuntumassa.

Mikäli haluatte tietää illoistamme enemmän, mailatkaa toki.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa