Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Lapset : Uusioperheen lapsiongelma
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

kaltsu3

LähetäLähetetty: Pe Hel 08, 2008 9:53 am    Viestin aihe: Uusioperheen lapsiongelma Vastaa lainaamalla viestiä

Minun lapsellani poika 7v. ja puolisoni lapsilla tytöt 2x13v. ei luonnollisesti mene kemiat yhteen, mutta ongelmamme on siinä että puolisoni inhoaa poikaani sen takia kun tytötkin inhoavat ja näyttää sen niin selvästi että se saa poikani tuntemaan olonsa ei toivotuksi. Tämä tietty aiheuttaa riitatilanteita. Varsinkin kun puolisoni olettaa että minä kuitenkin teen kuin he haluavat vaikka sama ei tomi lainkaan toisinpäin. Lapset ovat meillä joka toinen viikonloppu ja aika kun lapset eivät ole meillä menee loistavasti. Emme haluaisi kuitenkaan ottaa lapsia eri viikonloppuina koska haluamme viettää myös viikonloppuja kaksistaan. Onko kukaan törmännyt vastaaviin ongelmiin ja onko löytynyt ratkaisua?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

vallu

LähetäLähetetty: Ti Hel 19, 2008 10:39 am    Viestin aihe: uusioperheen lapsiongelma Vastaa lainaamalla viestiä

heippa!

kuuleppas en voi olla kirjoittamatta,mutta haluan että heräjät nyt kun lapsi
on vielä lapasi!
asiaan kai sinä ymmärät että kun lapsien 100%turvallisuus vaihtuu 100%
tuvattomuuteen,niin lapset reakoi negatiivisesti aina kun he kohtaavat,ja jos luulet etteivät lapset aavista että he ovat koko tämän pyhän ajan vain tiellä,sillä kirjoitat että menee loistavasti kun ei ole lapset teillä,mutta kysyn mihin on kadonnut isyys,ja äitiys ei siitä pääse eroon eroamalla,jos
on terveistä ihmisisstä kysymys olet isä,ja äiti vuorokaudet ympäri hautaan asti vaikka
oletkin eronnut,eikä ole ihme että on ero tullut kun on vain omat halut,ja
tarpeet pääasia,ja lapset on aivan tois sijainen asia,lapset ovat siis joka toinen viikon loppu teillä,ja väli ajat menee loistavasti voi PERKELE miten
terve ihminen voi kirjoitaa näin minä olisin kuollut suruun ellen olisi saanut
olla joka päivä lasteni elämässä osana! herätkää enen kuin liian myöhä
lapset juotuu tyytymään tälläiseen elämään halus ne eli ei,mutta teillä on vastuu tulevaisuudesta,ja lasku maksetaan myös tulevaisuudessa!
te jos olette oikea isä,ja äiti niin te unohdatte kokonaan itsenne,ja asettukaa teidän lasten housihin,niin tidätte miltä heistä tuntuu kun on joka paikassa ylimääräinen.

helsnig:vallu
Takaisin alkuun

tiiliataalia

LähetäLähetetty: Ti Jou 15, 2009 3:12 pm    Viestin aihe: hiukan samajuttu Vastaa lainaamalla viestiä

no uusioperhe.. minun lapset 5 ja 7 miehen 15 ja 18... mieheni ei sietänyt dysfaattisia lapsiani sitten ollenkaan, ei puhunut ystävällisesti niille koskaan ja lapset alkoi voimaan pahoin. lapset muttivat isälleen sitten tämän vuoden syksyllä, tein raskaan päätöksen jota kadun.
ikävöin lapsia suunnattomasti ja lapset minua.
ja nyt tämä avoliitto on karikolla valehtelun takia.

ei taida olla kovinkaan montaa uusio perhettä missä lapset tulisi loistavasti toimeen.
Takaisin alkuun

cAt

LähetäLähetetty: Ke Tou 11, 2011 1:23 am    Viestin aihe: moralisatio Vastaa lainaamalla viestiä

Meillä on tulleet lapset ja aikuiset keskenään ja lapset keskenään toimeen. Se kun oli tärkeimpiä kriteereitä puolison valinnassa. Miten voi lapsista luopua jonkun ukon/akan takia? Naisia ja miehiä on maailma pullollaan mutta niille omille lapsille oma äiti tai isä on ainutkertainen. Toivoa sopii että uudessa perheessä löytyy myös läheinen ja hyvä suhde uusiin aikuisiin.
Paha mieli tulee kun lukee näitä "se ei tykännyt mun lapsista ni ne meni sit eksälle"-juttuja. KYllä jos suhteeseen rupeaa perheelliset niin siihen suhteeseen kuuluu käsittääkseni koko paketti. Tsemppiä.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Lapset Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa