Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit : Helppiä kaivataan
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

mies vain

LähetäLähetetty: To Lok 23, 2008 2:09 pm    Viestin aihe: Helppiä kaivataan Vastaa lainaamalla viestiä

Nyt on hätä kädessä ja iso mies on ihan hukassa. Sad

Avovaimo ilmoitti 7 vuoden jälkeen että se on loppu nyt.
On ollut pitemmän aikaa jo hiljaiseloa suhteessa, eikä kumpikaan ole yksin syyllinen siihen. Ehkä minä olen enemmän syyllinen, tai ainakin syyllistän itseäni siitä nyt..

Ongelmia on riittänyt, mutta ne on aina ratkottu jotenkin. Haavoja on jäänyt raolleen, mutta niiden kanssa on eletty. Nyt vissiinkin on mitta tullut täyteen toisella osapuolella, minulla rakkautta riittäisi yllin kyllin. Siksi varmaan tuntuukin niin sanoin kuvailemattoman pahalta ja voimattomalta.

Nyt kun minä olisin halunnut alkaa paikkaamaan haavoja ja todella parantamaan suhdetta niin en saa siihen mahdollisuutta.

En voi hakea kuuta taivaalta tai muuttua toiseksi mieheksi tms.. Mutta rakkautta ja välittämistä voin tarjota.

Eli MITÄ MINÄ VOISIN TEHDÄ, olisiko ehdotuksia? Kuinka naisen sydän voitetaan takaisin?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

huoli

LähetäLähetetty: Su Mar 16, 2008 10:57 pm    Viestin aihe: Moi Vastaa lainaamalla viestiä

Minulla on samanlainen tilanne kuin sinulla. Mutta olen vain nainen. Olen muuttamassa kohta meidän yhteisestä asunnosta pois. Mieheni, tai siis nykyään ex-mieheni ilmoitti, että haluaa olla yksin ja sanoi, että ainoa vaihtoehto on enää että muutan pois ja ollaan erillämme (siis ainoa vaihtoehto, että EHKÄ palattaisiin vielä joskus yhteen). Niinpä annan hänelle omaa aikaa ja tilaa hengittää, vaikka joka hetki minulla on pelko, ettei me koskaan enää palata yhteen. Tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu, kun haluais olla toisen kanssa mutta toinen ei halua. Se on ihan kamalaa.

Asutte varmaan yhdessä? vai? Jos asutte, niin sanon vain, että sinun kannattaa muuttaa myös pois. Sitä ei koskaan tiedä mitä aika tuo tullessaan. Mutta varmaa on, ettet saa naistasi takaisin rankuttamalla ja että voit antaa rakkautta jne.. Koska se vaan saa naisesi etääntymään sinusta entisestään. Eli kehoitan, että annat hänelle aikaa.
Takaisin alkuun

mies vain

LähetäLähetetty: Ma Mar 17, 2008 1:44 pm    Viestin aihe: Vaikeaa on.. Vastaa lainaamalla viestiä

Se on maailman kauhein tunne kun ihminen jota rakastaa kertoo että hän ei halua enää elää yhdessä. Menee pohja ihan koko elämältä.

Meillä on ongelmana se että ainoastaan minä pystyn taloudellisesti pitämään nykyisen kotimme. Avovaimo ei ole vielä(kään) löytänyt asuntoa itselleen. Olemme nyt asuneet jo yli kuukauden yhdessä, tilanteessa jossa hän on ilmoittanut eroavansa. Eli tuo ajan antaminen on todella vaikeaa. Tiedän että teen kaikki mahdolliset asiat väärin, mutta olen kai vain rakastunut hölmö joka jankuttaa samoja asioita.. Tuntuu vain siltä että jos nyt en tee jotain niin toista mahdollisuutta ei tule.. Olen kertonut myös hänelle että tiedän tekeväni asiat väärin, mutta en niitä oikeinkaan osaa tehdä.

Ehkä olisi parasta muuttaa itse pois siksi aikaa että (ex) avovaimo löytää asunnon. Minulle riittää yksiökin, mut hän tarvitsee isomman asunnon.

Voi kun sitä sais vielä kaiken takaisin, mut taitaa olla jo myöhäistä. Pieniin asioihin tämä kaatui.....
Takaisin alkuun

helemi

LähetäLähetetty: Ti Jou 02, 2008 7:32 pm    Viestin aihe: moi viel Vastaa lainaamalla viestiä

tuntuipa samal tilanteel ku itsel tällä hetkel.. Kai itse myös tarvii hommata asunto, mut silti niin toivois tapahtuvan ihme... Pienist asioist tulee suurta niin hyväs ku pahas... Mun kohdal löytyy paljon valehtelua ja mua ei uskota, minut on niin syyllistetty kaikkeen.. Olen yrittäny kaikkeni et toisel olis hyvä olla.. Jaksamisia muuta en itsekään osaa sanoa..
Takaisin alkuun

bicycle

LähetäLähetetty: Su Jou 07, 2008 4:20 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hei mies
Olisiko tästä helppiä: jaottele tilanne esim
1)mikä toisen elämässä on meneillään (arvailua )
2)mitä haluaisin tehdä- parasta kuitenkin olla odotteleva
3)suunnittele miten toimit, että arki kuitenkin sujuisi
4)esitä pyyntö, että n. viikon sisällä pyritte aiheesta puhumaan keskenänne
5)suostu kuulemaan keskeyttämättä, miksi toinen haluaa lopettaa
6)kerro samalla tavalla omat tunteesi kuin täällä teit
7) sopikaa yhteinen tapaaminen vielä 1kk:n päästä
Ja sitten puhu niin usealle aiheesata kuin oletat saavasi kehittävää palautetta...
Muutokset ovat ajoittain vaikeita sulattaa. Elämää vie eteenpäin muutokset, vaikka ne juuri tuoreimmillaan satuttavat. Jos eronne pysyy voimassa, muista että elämä kulkee eteenpäin ja uusi suhde voi onnistua edellistä paremmin.
Terveisin Bicycle- nainen :wink:
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti AIM Osoite Yahoo Messenger MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa