Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit : Takaisin yhteen?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

huoli

LähetäLähetetty: Su Mar 16, 2008 10:42 pm    Viestin aihe: Takaisin yhteen? Vastaa lainaamalla viestiä

Voiko suhde kääntyä uuteen kukoistukseen, jos elää vähän aikaa erillään? Kaipaan kipeästi vastauksia ja mielipiteitä! Onko kokemuksia?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

vallu

LähetäLähetetty: To Jou 04, 2008 4:31 pm    Viestin aihe: takaisin yhteen Vastaa lainaamalla viestiä

heippa!

mahdoton kysymys vastata,mutta,jos todellisestä rakkaudesta kysymys,niin katsomalla niihin virheisiin,mitkä on tullut tehtyä,ja oppimalla niistä molemmin tasapainoisksi ihmseksi!
Takaisin alkuun

Fragile

LähetäLähetetty: Su Tam 18, 2009 6:46 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ainakin minä toivon niin ja uskon että suhde voi syventyä ja parantua erillään olon jälkeen. Siihen tarvitaan kaksi ja halu joka on molemminpuolista, yksin ei jaksa yrittää.

Itse olen ollut erossa ex-puolisosta nyt yli puolivuotta ja kamppaillut asian kanssa koko tämän ajan. Tilanne on vieläkin se että minä haluaisin mutta hänestä ei ota selvää.

Joten en varmaksi voi sanoa, mutta aina kannattaa yrittää jos ei muuten niin saa itselleen milenrauhan ja ompahan ainakin yrittänyt onnistui tai ei.
Takaisin alkuun

Jupiter

LähetäLähetetty: To Hel 26, 2009 6:50 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Miksi ei suhde voisi löytää uutta potkua?

Kysy ensin itseltäsi, mitä suhteesta haluat? Onko toinen sinulle kumppani vai koetatko täyttää vain tyhjän aukon elämässäsi?

Suhde voi onnistua kunhan molemmat ovat siihen aidosti valmiita ja ymmärtävät, ettei parisuhde koskaan tule toimimaan toisen odotuksia täyttämällä.

Niin ja se kommunikointi, toinen ei ole ajatusten lukija, joten on kerrottava omista tunteistaan ja siitä mitä suhteeseen on valmis panostamaan.
Takaisin alkuun

bob

LähetäLähetetty: Su Hei 12, 2009 12:55 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hei!
itellä vähän sama tilanne päällä.. tyttökaverin kanssa erottiin koska meni sukset vähän risttiin.. mutta kummatkin rakastaa toisiaan aidosti. hän ei halua yrittää uudestaan koska hän on tällä hetkellä niin nuori(19kohta20) ja hän haluaa elää yksin jonkun aikaa! kyse ei siis ole mistää kokelu haluista vaan siitä että häntä ahdistaa tällä hetkellä seurustelu! ollaan juteltu hänen kanssa tästä..

hän on itsekin sanonu että hän rakastaa minua ja ehkä hän tekee virhen mutta hänen on tehtävä se Confused ymmarrän häntä ja kunnioitan hänen päätöstä mutta rakastan häntä niin kovasti ja haikailen hänen perään aika pahasti(omassa päässä) ja haluaisin hänet takaisiin ja voin odottaa vaikka kuinka kauaan mutta en haluaisi ootella turhaan!!! kaikista vaikeinta on se että tiedän hänen tunteista Surprised me päätettiin olla kavereita ja nähdään kohta ensimmäistä kertaa,,,,

kaipaisin nyt todella vinkkejä että miten minun pitäisi toimia tässä tilanteessa??
olenko vaan omaitseni ja esitän että mulla on kaikki hyvin ja että olen päässy hänestä yli vai? en tiedä yhtään miten minun pitäisi toimia,.,.,

kiitoksia jo etukäteen vastauksista Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa