Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit : vinkkejä yhteisen ajan löytämiseksi
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

firiel

LähetäLähetetty: Su Lok 03, 2010 9:08 am    Viestin aihe: vinkkejä yhteisen ajan löytämiseksi Vastaa lainaamalla viestiä

ollaan seurusteltu jo jonkun aikaa ja nyt vasta tuli ensimmäinen riita. riidan aiheena oli yhteinen aika. minähän sen riidan aiheutin kun vetelin vääriä johtopäätöksiä. :/ mutta kuitenkin kyse on siitä että hän on aina menossa joko salille sählyyn tai lenkille. ja jos jää aikaa niin on minun kanssani. tiedän urheillu on hänelle tärkeää ja siinä hän haluaa kehittyä. mutta entä minä. tuntuu kuin jäisin ulkopuolelle tai että urheilu on minua tärkeämpi. en halua menettää häntä ja sen hän kyllä huomasi kun meninin paniikkiin tuosta yksin kertaisesta lauseesta jonka hän tuona iltana sanoi pariinkin kertaan: "Hanki sit joku muu jolla on enemmän aikaa. mä oon ihan varma että sulla olis muitakin ottajia. mä oon oman tieni valinnu." tuon lauseen jälkeen en ole sanonut mitään siihen meidän yhteiseen aikaan nähden. sillä jos se on siitä kiinni että hän saa urheilla ja ollaan yhessä tai sitten ei olla yhessä. niin mielummin antaa hänen mennä vaan ja ollaan yhdessä. mutta silti se jää vaivaamaan. miten saisin yhteistä aikaa hänen kanssaan. aikaa joka olisi vain meille kahdelle..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

Parikas

LähetäLähetetty: Ma Maa 28, 2011 12:20 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Keskustelkaa aiheesta. Kerro, että asia vaivaa sinua, ja yrittäkää löytää molempia tyydyttävä ratkaisu. Olisiko yhteinen harrastus jonkinmoinen ratkaisu?

--------------------------------------------------

link.flirtfair.fi/
Takaisin alkuun

liberda

LähetäLähetetty: Ti Tou 10, 2011 9:29 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Parisuhde on kuin politiikka: kompromissien tekemistä. Se on harvemmin toimiva yhtälö, jos toinen menee miten huvittaa ja yhteistä aikaa on vain silloin kun sitä muilta aktiviteeteilta liikenee. Sanoisin että ota ukko puhutteluun ja sopikaa molempia tyydyttävät pelisäännöt.
Takaisin alkuun

kirsti.rantanen

LähetäLähetetty: Pe Elo 10, 2012 8:54 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos on valmis luopumaan noin helposti sinusta, niin onkohan ihan oikea mies? Vähän tuollainen hälläväliä fiilis. Voit toki yrittää alkaa esim. lenkkeilemään hänen kanssaan? Kannattaa kuitenkin jutella hänen kanssaan ja vaatia luopumaan jostain, jos aika ei sinulle tosiaan riitä. Jos hän ei sitä ole valmis tekemään, niin vaihtoon vaan...
Takaisin alkuun

valentine809

LähetäLähetetty: Ke Tou 08, 2013 10:45 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse olen ollut jo vuoden kaukosuhteessa. Yhteinen aika on siis todella vähässä ja tietenkin kun näemme niin kaikki on aina yhtä kivaa ja ihanaa. Voisitko ehkä lähteä hänen harrastuksiinsa mukaan?
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa