Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi : montako kertaa
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

aed

LähetäLähetetty: Ti Maa 08, 2011 2:58 pm    Viestin aihe: montako kertaa Vastaa lainaamalla viestiä

Hei, Haluan tehdä pienimuotoisen gallupin. Eli kuinka usein harrastatte parisuhteessanne seksiä? Meillä ongelma siinä, että mieltymykset eroavat partnerin kanssa kovasti. Toinen haluaisi useamman kerran viikossa, toiselle riittäisi taas n. 1 krt kuussa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

marinkos

LähetäLähetetty: Ke Maa 16, 2011 12:57 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meilläkin valitettavasti mieltymykset erotaa kuin yö ja päivä. Seksiä on kerran kahdessa viikossa..välillä ei sitäkään. Crying or Very sad

Itse haluaisin monta kertaa viikossa.. Laughing Onneks välillä on sellaisia esim vkl milloin tulee edestä ja takaa ja monta kertaa..niillä taas jaksaa eteenpäin.

Meiltä ei kuitenkään hellyys ja läheisyys puutu..sitä riittää vaikka naapureille jakaa Laughing Pakko vaan sopeutua tilanteeseen. itselläni on "puuhapussi" että jos tulee tiukka paikka niin käyn pussilla...en todellakaan vieraissa. Very Happy
Takaisin alkuun

Parikas

LähetäLähetetty: Pe Huh 01, 2011 12:48 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vähän tuntuu riippuvan, milloin mistäkin.

--------------------------------------
link.flirtfair.fi/
Takaisin alkuun

liberda

LähetäLähetetty: To Tou 05, 2011 2:50 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Välillä tulee harrastettua petipuuhia useamman kerran päivässä, välillä taas ei huvita edes pienessä humalassa lauantai-iltana alkaa pelehtiä kullan kanssa vällyjen välissä. Mitään säännönmukaisuutta ei hommassa siis ole.
link.postikulta.co/
Takaisin alkuun

Mimmi86

LähetäLähetetty: Ke Lok 19, 2011 10:49 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meillä taas minä olen halukkaampi osapuoli ja mieheni ei tarvitsisi ollenkaan paitsi humalassa yöllä kesken unien herätessään... Eli ehkä kerran 2kk max.. Sad
Takaisin alkuun

kimmo1962

LähetäLähetetty: La Hel 18, 2012 2:05 am    Viestin aihe: Seksiä ??? Vastaa lainaamalla viestiä

olen siis mies ja pitkä suhde ja välillä saan odotella seksiä jopa kuukausia ja olen tullut siihen tulokseen etä alan harrastamaan sitä muualla niin ei lasten tarviii kärsiä erosta ennen kuin sen ymmärtää
Takaisin alkuun

green eye

LähetäLähetetty: Ti Maa 06, 2012 12:19 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hei! Täälläkin on sellaset 1-2krt/kk, ja nämä AINA minun aloitteesta, ei mieheni, luultavasti ei olisi seksiä ollenkaan jos en aloitteita tekisi Crying or Very sad
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa