Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi : apua ja hyviä vinkkejä kaivattaisiin
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

firiel

LähetäLähetetty: La Lok 08, 2011 8:36 pm    Viestin aihe: apua ja hyviä vinkkejä kaivattaisiin Vastaa lainaamalla viestiä

seksi elämäni on nykysin vain pelkkää suuseksisiä. tai siltä minusta ainakin tuntuu. Ja kurjinta tässä on se että olen aina itse tuo antava osapuolis. Minusta tuntuu että miehelleni suuseksistä on tullut pakkomielle. Minä en vain ymmärrä miksi se on aina niin pakollista ja aina niin tärkeää. Miksi ei seksi voisi olla muutakin?
Aluksiahan se olikin mutaa sitte yllättäen kaikki muuttui. minä en ole pitkään aikaan saannut tyydytystä seksain aikana. (jos tätä voi enään sellaiseksi kutsua)
Minä teen nykysyin kaiken. Hyväilen ja kiihotan mieheni. Ja kun etenemme hän rupeaa kovakouraiseksi ja oikein änkee kyrpänsä suuhuni. se tuntuu inhottavalta. Mutta teen sen sillä jaksan aina oletaa että sen jälkeen olisi minun vuoroni saada nautintoa. mutta usein mieheni vain toteaa että " eiköhän tää ollut tässä. ja kun rupean pyytämään häneltä edes pientä kosketusta ja hellyyden osoitusta tulee vain tylysti " ei nyt." sitten hän nousaee pukee päällensä ja lähtee.
Ja silloin kun saan tahtoni läpi ja saan hänet sisääni. tulee yleensän seksin jälkeen tuskainen valistus. "Pitääkö tämä aina mennä tähän?" Vaikka minä sattusin olemaan tyytyväinen niin hän ei ole.
Tai jos hän hyväilee minua näen hänen naamastanna ettei hän tee sitä mielellään. tai sitten hän valittaa ettei osaa. vaikka on hyväilyssä aivan taivaalisen hyvä.
Yleensä olen tämän takia joutunut turvautumaan itse tyydytykseen. ja se on minusta väärin. mutta ei auta kun ei kerta muuten saa tarpeitaan täytettyä.

Joten kysyn nyt että mitä teen? En halua kumminkaan menettää häntä sillä rakastan häntä. Mutta millä saisin seksielämästämme tasapuolisempaa ja sellaista että se sopisi kummallekkin.
Kiitos vastausistanne etukäteen
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa