Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi : Henkinen vs. fyysinen halukkuus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Jokari

LähetäLähetetty: Ma Tam 30, 2012 1:08 pm    Viestin aihe: Henkinen vs. fyysinen halukkuus Vastaa lainaamalla viestiä

Olen seurustellut mieheni kanssa vasta pari kuukautta ja seksielämämme on ollut erittäin hulppeaa ja on sitä edelleen, MUTTA. en oikein ymmärrä, että mikä minun ongelmani on?! Haluan miestäni valtavasti ja voisin rakastella hänen kanssaan ehkä 24/7.. Very Happy Ongelma vain on se, että vaikka kuinka kovin haluttaisi ja käyn mieheni kimppuun, jostain syystä en kostu enää samalla tavalla kuin aluksi. Saatan kostua vähän, joskus en ollenkaan..kun aluksi olin niin märkänä, että hyvä kun jorma pysyi sisällä.......mistä tällainen voisi johtua ja mitä asialle voisi tehdä?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

epäilys

LähetäLähetetty: To Hel 02, 2012 3:11 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

nojuu tuttu tunne myös ittelläni:P vaikka kuinka itte haluis ni alapää ei toimi ihan tahdon mukaan:P mutta en itse ole ainakaan keksinyt muuta ratkaisua kuin liukaste:) sen jälkeen homma alkaa pelittää ja kyllä itsekkin sitten kostuu kunnolla Very Happy
Takaisin alkuun

Maailmankaikkeus

LähetäLähetetty: To Mar 12, 2015 10:37 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itselläni on ongelmana se että olin kesäkuussa syöpäleikkauksessa jossa minulta poistettiin koko eturauhanen ja muitakin osia lähti.Seksuaalinen halukkuus on säilynyt mutta tuo pikku veijari ei ole siitä moksiskaan vaan lepuuttelee eläke päiviään niin kuin minua ei olisi olemassakaan.Saan kyllä kauhea työn tai muutaman päivän lepuutuksen jälkeen orgasmin tapaisen lerpullakin kunhan hinkkaan tarpeeksi oikeasta paikasta mutta ei se ole entisen veroinen.Kaipaan ihmistä vierelleni mutta alan olla varma ettei se enää onnistu tässä vaiheessa elämää.Olen 53 vuotias nuori kaljupää eläkeläinen jolla karmea kaipaus toiseen ihmiseen vaan kyllä olen huomannut etten edes uskalla lähestyä ketään naispuolista siinä mielessä kuin haluaisin mutta kyllä tuo kykenemättömyys iskee rajansa näköjään kaikkeen elämässä.Kirjoittelen tänne kun se vähän helpottaa purkaa itseään vaik'en ole sellaiseen tottunutkaan.
Takaisin alkuun

Eila Juva

LähetäLähetetty: Ke Jou 02, 2015 3:02 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Naisille haluaisin sanoa, että huolellisella esileikillä pääsee jo pitkälle. Jos se ei auta, niin sitten tuo liukaste, jonka [b]epäilys[/b] jo mainitsikin. Smile

Itsellä on ollut myös niin, että on tuntunut, ettei kroppa reagoi toivotulla tavalla. Mutta poikaystävä on vakuuttanut, että kyllä se toimii. Smile Tai sitten hän on avitellut juuri hieromalla ja hyväilemällä. Kyllähän siinä sitten rentoutuu.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa