Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : Onko tultu tien päähän?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Aulis

LähetäLähetetty: Su Syy 09, 2012 5:51 pm    Viestin aihe: Onko tultu tien päähän? Vastaa lainaamalla viestiä

Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa noin kaksi ja puoli vuotta, kummallekkin tämä on ensimmäinen parisuhde. Olemme molemmat kumminkin hyvin nuoria, opiskelemme vielä. Ensimmäisen vuoden meillä oli ns. "kaukosuhde", sillä asuin muutaman sadan kilometrin päässä tyttöystävästäni ja näimme sen takia melko harvoin. Tänä aikana kuitenkin sattui jotain, mitä ei olisi pitänyt sattua ja menetin aika pitkälti tyttöystäväni luottamuksen. Reilu vuosi sitten kuitenkin muutimme yhteen ja asiat tuntuivat olevan ihan hyvin.

Nykyään kumminkin itsestäni tuntuu, että asiat eivät olekkaan niin hyvin. En tunne saavani vastarakkautta, emmekä mielestäni ole niin läheisiä kuin ennen. Seksiä ei ole ollut 3-4 kuukauteen, sillä hän on uskovainen ja kertoi, ettei halua harrastaa seksiä ennen avioliittoa. Tämä ihmetyttää kovasti, sillä olemme kuitenkin aiemmin harrastaneet seksiä, eikä se ole tuntunut ongelmalta silloin. Aina kun otan asiat puheeksi, hän kertoo haluavansa olla kanssani, eikä näe suhteessamme mitään ongelmaa. Kumminkaan hän ei koskaan sano rakastavansa minua, ja kun kysyn asiasta, saan syyksi vain sen, että hän ei osaa olla niin avoin. Seksistä en juuri puhu, koska haluan kunnioittaa tyttöystäväni uskonnollisia näkemyksiä, vaikken niitä ymmärräkkään. Minun tekee mieli seksiä lähes päivittäin ja välillä tyydytän halujani itsekseni, tyttöystäväni tietää tästä ja sanoo sallivansa sen. Kun mietin, että tuskin tulemme koskaan harrastamaan seksiä, se tuntuu oudolta. En voi, enkä halua kuvitella, etten tulisi koskaan harrastamaan seksiä enää.

Olemme lähes aina eri huoneissa ja kumpikin istuu tietokoneella tekemässä mitä ikinä tekeekin. Joskus katsotaan yhdessä telkkaria ja nukumme kumminkin yhdessä. Olen puhunut myös tästä luottamusasiasta, ja hän kertoo että luottamus on parantunut jonkin verran. Luulen kuitenkin, että yksi suurimmista ongelmistamme on luottamus, voiko sitä saada takaisin koskaan, jos sen on menettänyt lähes kokonaan?

Minusta tuntuu että rakkautemme on yksipuoleista, annan paljon mutten tunne saavani mitään takaisin. Viime viikkoina on tuntunut siltä, etten halua olla tässä parisuhteessa enää. Rakastan tyttöystävääni, mutta olen mielummin yksin kuin jonkun kanssa joka vain on, jolta en saa mitään. En tiedä mitä tehdä.
Onko suhteellamme tulevaisuutta? Kannattaako sitä jatkaa jos tulevaisuutta ei ole?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa