Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : yhteisen ajan viettäminen...
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

kristiina_112

LähetäLähetetty: Ma Kes 10, 2013 8:05 pm    Viestin aihe: yhteisen ajan viettäminen... Vastaa lainaamalla viestiä

Hei,

hetki on vierähtänyt viime kirjoituksesta. Edelleen olen tässä parisuhteessa ja haluan tehdä omalta osaltani kaikkeni, että pysyisimme yhdessä. Minua surettaa vaan kovasti se, ettemme mieheni kanssa vietä juuri lainkaan aikaa yhdessä. Mies on aina iltaisin harrastuksensa parissa. Toivoisin niin kovasti yhteistä jutustelua ja yhdessäoloa.

Jollakin tavalla se yhteys on katkennut, mikä joskus ehkä oli..
Se on surullista. Mies viihtyy enemmän kavereittensa kanssa, reissuillaan
ja harrastuksensa parissa. En vaan vieläkään "suostu" näkemään tätä liittoa toivottomana, olen hyvin jääräpäinen ihminen. Rolling Eyes

Koimme vastikään vaikean menetyksen, joka tulee olemaan hankala käsitellä... Mutkia tuntuu siis tulevan matkaan... aina vaan uusia...

Jotenkin olemme niin erilaisia, minä haluan puhua ja analysoida, mies tahtoo olla hiljaa ja "omassa rauhassa".

Vallu, jos vaan jaksat yhä laittaa email-osoitteesi, niin luulenpa
rohkevani nyt kirjoittamaan. En siinä varmasti mitään häviäkään? kiitos, kun olet jaksanut tarjota apua meille avio-ongelmaisille tällä palstalla... Exclamation
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

vallu

LähetäLähetetty: Ma Kes 17, 2013 2:27 pm    Viestin aihe: vastaus Vastaa lainaamalla viestiä

tämä posti on ja on varmasti salainen,ja minä esimerkiksi olen tuhansien kilometrien päässä suomesta,ja otan pois kaiken mitä on mustaa valkoisella!

helsnig:vallu

otin udelleen pois 20130618 KLO18.50

jos haluat tämän posti ositteen niin sinun pitää olla päivä määrä milloin sinä olet koneella!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa