Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : Miten epätietoisena voisi luottaa...
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

armas

LähetäLähetetty: Pe Hei 05, 2013 7:48 am    Viestin aihe: Miten epätietoisena voisi luottaa... Vastaa lainaamalla viestiä

Parisuhteen ruusuista tietä takana muutaman vuoden...Luottamus ollut alusta asti hieman koetuksella mieheni pettämisien takia...Olen kovasti yrittänyt luottaa koska haluan.
Meillä on avoin suhde siinä mielessä,että omat sosiaalisen median esim facebook sivut aina auki...
No siitähän se itselle epätietonen olo onkin tullut,näen vahingossa asioita joita en halua...Jatkuvia yhteyden pitoja entisten tyttöystävien kanssa yms...eikä siinä kaikki,seksiparterin etsintä sivuillakin mies viihtyy...
Aiheista on puhuttu kaksin ja suurta vannotusta olen saannut että vain minä riitän...
Jos minä riittäisin niin miksi käydä edes moisilla sivuilla?
eniten itseäni häiritsee että tunnen toisinaan hirveää vainoharhaa,sellainen tunne jonka kanssa ei halua viettää aikaa ollenkaan...
Olen yrittänyt takoa päähäni ajatusta "se mitä en tiedä,se ei satuta"...Itse olen 100% uskoutunut suhteelle...Haluaisin myös uskoa että hänkin on,mutta jotenkin en vain usko...Kuinka saisin tämän suhteen toimimaan?vai olenko vain liian herkkä ja epäluuloinen suotta?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa