Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : parisuhteen toistuvat ongelmat
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

PuertoRico13

LähetäLähetetty: Su Mar 17, 2013 7:11 pm    Viestin aihe: parisuhteen toistuvat ongelmat Vastaa lainaamalla viestiä

Olemme olleet vuoden yhdessä mieheni kanssa.Minä eronnut,kaksi lasta ja hänelläkin poika.Uusperhekuviot tuottavat aina omat ongelmansa,vaativat aikaa ja totuttelemista mutta meidän suurimmaksi murheeksemme on koitunut meidän kahden viikottaiset riidat,joissa emme osaa keskustella asioista järkevästi,pienet asiat saavat suunnattomat mittapuitteet.Riita saattaa viedä vkon.Asiat kertävät kehää,samat aiheet toistuvat.Mies voi unohtaa riidat ja niiden aiheet hetkessä,luulee että yksi halaus on poistanut kaikki ongelmat ja eikun eteenpäin.Minä taas jään niitä miettimään ja murehtimaan enkä saa parempaa fiilistä kovinkaan nopeasti.Minusta ongelmat eivät katoa jollei niitä ajattele/niille tee jotain.Lisäksi mieheltäni puuttuu empatiakyky(itsekin sanoo niin)eli ei osaa ajatella miltä minusta tuntuu riitelyt,hänen sanomisensa jne..Hän on myös hyvin äkkipikainen,huutaa-töksäyttelee suustaan mitä sattuu niin minulle kuin lapsillekin(sanoo kärsineensä tästä koko ikänsä).Haluaa,että asiat tehdään hänen tavallaan.Haluaa sanoa viimeisen sanan hinnalla millä hyvänsä.Ajattelee usein,että minun tarkoitusperäni ovat "ilkeät" eli esim.jos teen kovasti kotitöitä-teen ne siksi että pääseen sanomaan ettei hän tee mitään.Tai kun kysyin mennäänkö joskus yhdessä kylpylään,hän otti sen valituksena siitä ettei ole minua sinne koskaan vienyt.Sitten sanoo että pitää olla omaa aikaa ja kun otan sitä saan kuulla jälkeenpäin kuinka olen ollut liian kauan/jättänyt hänet odottelemaan.Usein tuntuu,että teen niin tai näin-aina on huonosti,en voi onnistua.Minusta nämä aika perusjuttuja joiden pitäisi toimia toisella tavalla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

manu

LähetäLähetetty: Ma Jou 02, 2013 7:50 pm    Viestin aihe: toistuvat ongelmat! Vastaa lainaamalla viestiä

heippa!

joo on varmaan naurussa pirättelemistä,sillä on menty ojasta allikkoon,jos olis vähän katsottu tatistikaa näistä usio parisuhteista,niin totuus on aika karmea,ja tressi on vain lisääntynyt,ja mksi nyt on kaikkia tuplaten tupla mumoja+paapoja on isiä on äitejä ja kaikki on yritettävä saada syngroniin
lasten tähden,sillä muistutan että lapset ovat syytömiä aikuisten hörhöilyihin,ja silti heidän on tyydyttävä siihen mitä aikuiset päätää meni syteen,elikkä saveen,että herätys nyt on istuttava alas ja todella mietittävä miten minä henkilö kohtaisesti voin parantaa itseäni että parisuhde toimis tyydyttävällä tavalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!muistutan että näissä uusio parisuteissa
esintyy 99%samat ongelmat kuin edellisissä liitoissa,ja miksi siksi että me tuomme ne mukana oman minän mukana,siis mitä opimme etää me ihmisinä täytyy myös muuttua siis molemmat siitä pitää lähteä!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa