Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi : Nuken nainnin katsojaa kovassa puutteessa olevalle?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

nummi

LähetäLähetetty: La Lok 03, 2015 9:35 am    Viestin aihe: Nuken nainnin katsojaa kovassa puutteessa olevalle? Vastaa lainaamalla viestiä

Hei,
Olen mies,joka pariin vuoteen ei saaanut:) Kovassa puutteessa oltuani ostin seksinuken.Pitää tyytyä kumipilluun ja suuhun:)Sukulaiset pyörivät usein jaloissa vääränä aikana-kotonakin ei aina saa panna rauhassa..
Löytyisikös naista/naisporukkaa joka haluaisi katsoa miten olen naimassa nukkea kaikkiin reikiin,pääsemässä paineistani?Läheltä ja loppuun asti?
Olen treenattu ja Ok näköinen.
Jos on-postini sar2@suomi24.fi
Älkää tuomiko-kun halu on kovaa..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

nummi

LähetäLähetetty: To Lok 15, 2015 3:30 pm    Viestin aihe: Rohkeutta! Vastaa lainaamalla viestiä

Rohkeasti arvoisat leidit:) En koske..Tarvitsen vain katsojan:) Tarjoan juomat..Auttakaa kovassa puutteessa olevaa..Hauskaa ja kuumaa iltaa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa