Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : yhdessä 8 vuotta lapsia ja jatkuvaa riitaa
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

katab

LähetäLähetetty: Pe Lok 30, 2015 9:12 am    Viestin aihe: yhdessä 8 vuotta lapsia ja jatkuvaa riitaa Vastaa lainaamalla viestiä

Haluaisin teiltä kysyä asiallista mielipidettä tähän kaikkeen.

Olen pienestä pitäen joutunut katsomaan vanhempani ryyppäämistä ja isäni sekoiluja. Isä on pettänyt äitiä ties kuina monta kertaa ja äiti yhä uudestaan ja uudestaan on antanut anteeksi.

Nyt minulla omassa parisuhteessa ollut varmaan 3 vuoden aikana jo todella pahoja riitoja, puhuttu erosta yms. Melkein jokapäiväistä riitelyä. Olen pitkän ajan itkenyt itseni uneen ja aamulla kun herään ja odottelen iltavuoroon menoa itken koska minulla on paha olla. Mies on todella ihana ja hän on ymmärtänyt minua tähän asti mutten tiiä kauanko hän tätä jaksaa.

Pelkään jatkuvasti menettäväni hänet tai jos päästän hänet työporukan järjestämiin bileisiin että hän ihastuu johonkin tai tekee jotain mitä en voisi ikinä anteeksi antaa. Minä niin kovasti haluaisin hyvillä mielin sanoa miehelleni että mukavaa iltaa pidä hauskaa, mutta siinä on se yks mutta. siinä porukassa ei ole muita miehiä. Hän lähtisi naisporukalla ryyppäämään. Hän ei käy kuin pari kertaa vuoteen jossain mutta se et kun hän viimeksi kävi niin reissu meni päin persettä. Sain tietää että hän valehteli minulle ei kuitenkaan pettänyt mutta pahassa asiassa valehteli. Minulle on aina suhteessa ollut tärkeätä rehellisyys ja siksi olemme yrttäneetkin olla kaikessa rehellisiä toisillemme.

En tiedä mitä minun pitäisi tehdä, mietin asiata joka päivä ja haluasisn nytkin vain sanoa että mukavaa reissua mut kuitenkin kaikki pelottaa. Meillä on muuten ollut kaikki ok. Mies siivoo, hoitaa lapasi hyvin ja huolehtii aina perheen parasta. Olen tässä kovasti yrittänyt miettiä sitä että jos vain sanon että mene vaan ja pidä hauskaa. Enhän minä sitä voi estää mitenkään jos hän sinne haluaa lähtee pitämään hauskaa ja rentoutumaan. Olen vain pienestä pitäen nähnyt isäni pettämiset ystäväni pettämiset juuri humalassa. Silloin ihminen tekee kaikkee typerää. Auttaisitteko minua mitä mieltä olette asiasta kun luette tätä minun kirjoittamaa tekstiä. Olisi hyvin tärkeätä kuulla muiden rehellistä mielipidettä asiasta koska kohta tuntuu että hajoan kohta tähän paikkaan.. Sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

Eila Juva

LähetäLähetetty: Ke Mar 25, 2015 11:55 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kehotan hyvätahtoisesti harkitsemaan terapiaa ja keskusteluapua.

Ei tuo sinun ongelmasi ratkea keskustelupalstalla, vaan itsesi ja tietysti miehen kanssa töitä tekemällä. Olet ottanut ensimmäisen askeleen, kun tiedostat ongelman, mutta monta rappusta on vielä kiivettävänä ennen kuin ongelma on hoidossa.

Tsemppiä!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa