Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : Lapsi tulossa ja mies elää "poikamieselämää"
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Möhkyrä

LähetäLähetetty: Ti Mar 03, 2015 4:42 pm    Viestin aihe: Lapsi tulossa ja mies elää "poikamieselämää" Vastaa lainaamalla viestiä

Olen 25- vuotias ja mies hieman nuorempi. Olemme 4 -vuotta olleet yhdessä, välillä erossa, mutta palattu yhteen, koska olemme huomanneet että toisesta välittää paljon.Olemme myös asuneet yhdessä.

Tällä hetkellä asumme 200km päässä toisistamme miehen opintojen vuoksi. Olisin halunnut kesällä muuttaa miehen kanssa yhteen, etsittiin yhdessä asuntoa ja osteltiin huonekaluja. Mies ilmoitti kuukauden etsintöjen jälkeen, että ei haluakkaan muuttaa yhteen. Jatkoimme kaukosuhdetta.

Pian selvisi, että olen raskaana. Olimme aikoja sitten jättänyt ehkäisyn pois, joten mikään vahinkolapsi ei siis ole, tai niin minä ajattelin. Mies kun kuuli raskaudesta sanoi haluavansa eron tai abortin. Minä kieltäydyin abortista eikä mies ole ottanut eroa.

Ongelma on se, että mies ei ole monen kuukauden jälkeenkään hyväksynyt raskautta. Hän on sanonut että lapsi ei kiinnosta eikä halua puhua lapsesta. Mies oli vihainen, kun hänen tuttavat ja ystävänsä saivat tietää tulevasta lapsesta. Miestä ei saa onnitella. Mies ei kerro minulle elämästään toisella paikkakunnalla, mutta ilmi on käynyt että hän käyttää mielellään reilusti alkoholia, liikkuu naisten kanssa ja keskustelee mielummin toisten naisten kanssa, kuin minun kanssani. Mies voi olla päiväkausia laittamatta minulle viestiä - koskaan hän ei soita. Minä olen se, joka pitää yhteyttä. Pyrimme näkemään muutamana viikonloppuna kuukaudessa. Silloin kun näemme saan häneltä huomiota ja läheisyyttä.

Onko muilla kokemuksia vastaavan tyylisistä tilanteista? Täytyykö vain uskoa ja hyväksyä, että suhdetta ei kannata jatkaa, jos mies käyttäytyy näin vai onko toivetta siitä, että mies voisi muuttua...on aika turhauttaa, jos mies ei halua muuttaa yhteen, kihlautua(avioitua) eikä halua tulevaa lasta. Koen tilanteen niin, että mies haluaa elää poikamieselämää (käyttää alkoholia kun haluaa, jutella ja tehdä kenen kanssa mitä haluaa, olla ottamatta vastuuta...)

Ajattelisi, että jos elämä kanssani on sellaista mitä hän ei halua, niin hän olisi lähtenyt aikoja sitten kävelemään suhteesta. Eikai auta, kuin itse lopettaa suhde oman mielenterveyden vuoksi.

Ps: taisin itse vastata kysymykseeni siitä, mitä tässä tilanteessa tulisi tehdä. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

Eila Juva

LähetäLähetetty: Ke Mar 25, 2015 11:41 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Toivottavasti olet saanut selkeyttä tilanteeseen.

Todella inhottavaa käytöstä mieheltäsi. Kyllä tuosta sinun viestistäsi vahvasti ilmenee, ettei hänen tunteet ole enää parisuhteessa. Johtuneeko nuoresta iästä, hankala sanoa.

Voimia kuitenkin!
Takaisin alkuun

vallu

LähetäLähetetty: Ma Mar 30, 2015 3:07 pm    Viestin aihe: pokamies elämä! Vastaa lainaamalla viestiä

heippa!

kyllä sinulla on ihan oikea toteamus,tilanteesta,ei muuta kuin kerrasta poikki,se ei ole helppoa,mutta on helponpaa,kuin tälläisen miehen kanssa,joka ei kasva milloinkaan aikuiseksi,minä uskon että pääset vähemmällä,ja minä uskon että kotikunnassasi pitää olla myös apua tarjolla,teille kahdelle,siis sinulle,ja lapselle! ei sinun tarvitse peljätä jäädä yksin,koska se ei ole pitkä aikaista,sinun läheisydessä tuttava piirissä on eräs nuori mies joka on siinuun rakastunut ja sinä tiedät itse kuka hän on! ei muuta kuin loppu kerrasta!ei ole sinun syysi herralla on ollut vapaavalinta,ja hän on valinnut pokamies elämän!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa