Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : Olen eheyttäjä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Peikonlehti

LähetäLähetetty: Su Huh 10, 2016 8:57 am    Viestin aihe: Olen eheyttäjä Vastaa lainaamalla viestiä

Olin avioliitossani uskonut vakaasti että meillä on vahva hyvä perhe ja asiat kunnossa. Mietin joskus että mitä kivaa voimmekaan miehen kanssa yhdessä tehdä kun lapset lentävät pesästä, mies vain hymähteli ja katsoi kummasti kun haaveilin ääneen. Hänellä olikin ollut omaa kivaa elämäänsä jo pitkään selkäni takana enkä minä tollo tajunnut mitään, lapset sensijaan olivat huomanneet kuinka isä valehteli sujuvasti päin naamaa.
Tuli ero, mies lähti uuteen elämäänsä niin vauhdilla että emme edes puhuneet asioita selväksi.

Meni jonkin aikaa, löysin mukavan eronneen miehen jonka kanssa oli mutkatonta. Muutimme ajan kuluessa yhteen. Eräänä iltana töistä tultuani tämä mies ilmoittaa että oli tavannut exänsä ja olivat jutelleet, he palaavat yhteen.
Mies kuitenkin soitteli vielä perääni hyvin usein, ehdotteli salaisia tapaamisia ja kaikkea muutakin. Voi hyvänen aika sentään !!!

Jonkin ajan kuluttua entinen ex mieheni haluaa palata yhteen, unohtaisimme menneet ja yrittäisimme vielä. Tottakai halusin antaa tilaisuuden, olihan takana pitkä avioliitto. Hyvin äkkiä huomasin että mies ei ollut kuitenkaan jättänyt ikiomaa elämäänsä vaan oli se toinen nainen, ehkä useampikin yhtäaikaa. Tuli lopullinen ero.

Elelin yksikseni kunnes tapasin kivan miehen. Kerroin hänelle että en ole valmis seurustelemaan, kerroin tulleeni jo kolmeen kertaan jätetyksi kun miehet päättivätkin palata entiseen. Tämä mies nauroi ja vakuutti että hän on eronnut jo seitsemän vuotta sitten joten ei todellakaan ole kiinnostusta palata exänsä kanssa yhteen.
Siinä meni kesä kivasti reissatessa ja tutustuessa. Kesän lopulla mies sanoi että ex vaimo oli halunnut tavata ja jutella mm. lapsista, että ei tiedä mitä asia koskee, epäröi tavata ex vaimoaan. Minä kannustin että kun lapsista on kyse niin menehän tapaamaan ja juttelemaan.
Mies tulee takaisin, kertoo että ex on pettynyt nykyiseen suhteeseensa ja haluaa palata yhteen lasten takia ja he päättivät näin tehdä.
Eräänä yönä pihaani ajaa taksi, tämä mies kömpii sieltä tukevassa humalassa ja kertoo että haluaa olla yön luonani, kysyy onko minulla ollut paljon seksikumppaneita ja mahtaako olla tauteja että jos me niinkun silleen oltais niin ei saisi tarttua mitään ettei vaimo saa tietää.
Äijä jäi pakkaseen oven taakse, miten lie pääsi vaimonsa luo takaisin, en tiedä.

Ex aviomiehelläni on jo kuudes avoliitto menossa, jotuu aina jätetyksi.
Sen jälkeen ollut miesystäväni avioitui pikaisesti erottuamme ihan uuden naisen kanssa, ex vaimon kanssa ei tullutkaan mitään. Ja mies vietti iloista uutta liittoaan hurjasti juhlien joka käänteessä, lopulta pumppu petti ja nyt on kaksi metriä multaa päällä.
Toinen silloinen suhteeni palasi vaimonsa kanssa tosiaan yhteen, menetti työpaikkansa ja elelee nyt vaimonsa elätettävänä.

Nykyinen työni on ihmissuhdetyötä. Konkreettisesti yritän eheyttää ja palauttaa ihmisiä uudelleen yhteen. En edes hakenut tätä työtä vaan sitä minulle tarjottiin ja mikäs siinä kun palkka juoksee.
Kieltämättä välillä yksin ollessani olen ihmeissäni elämän monista käänteistä .

Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa