Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : Suhteen aloittaminen pelottaa.
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

tunnontuska00

LähetäLähetetty: Ma Huh 17, 2017 10:01 pm    Viestin aihe: Suhteen aloittaminen pelottaa. Vastaa lainaamalla viestiä

Oon ajautunu semmosseen tilanteeseen, että yks mies on tosi kiinnostunu ja haluaa olla yhdessä yms...
Mutta mä en itestäni tiedä en oo rakastunut häneen, mutta jollain tavalla tykkään ja tähän asiaan vaikuttaa myös tosi paljon se että me ei ymmärretä toisiamme kunnolla, se puhuu suomea huonosti ja mä puhun englantia huonosti, joten puhuminen on tosi vaikeeta ja jätän paljon sanomatta ja oon sen sijaan hiljaan koska en osaa sanoa sitä.

Tää mies on tosi kiltti ja kertonu ja osottanu ja näyttäny sen että on tosi rakastunut ja mietin asiaa, mutta haluun tilaa itelleni enkä olla koko ajan.
Sitte siinä on monta muutakin ongelmaa, sillä on tosi paljon semmossia piirteitä joista en vaan tykkää.

Joku siinä kuitenkin on kun ajattelen sitä koko ajan ja kelaan mitä teen sen kanssa. Oon antanu sille kuitenki semmossen kuvan että ois kehittymässä suhde, mutta en haluu niin nopeesti näin kuukauden tutustumisen pohjalta..

Ja mulla on semmonen tunne, että loppupelissä ei tästä tuu mitään.
En vaan pysty sitä sille sanomaan, ku oon jo antanu ymmärtää muuta.

En tiedä mitä tässä pitäis tehdä? Oon yrittäny et annan mahollisuuden ja tykkäänki hänestä vähän, mutta en oo rakastunu ja sitte tuolla takaraivossa on yks toinen mies, joka kuitenkaan ei halua mitään mutta siitä on niin vähän aikaa että se on painanu tässä kanssa..

Rolling Eyes

Haluisin tosi pikkuhiljaa katella ja miettii ... epäröin silti ihan kaikkea.

[b][/b]
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa